۹ مهر ۱۴۰۰، ۲۲:۰۵

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

راه و شهرسازی زنجان جهاد گونه در مسیر تولید مسکن قدم بر می دارد

راه و شهرسازی زنجان جهاد گونه در مسیر تولید مسکن قدم بر می دارد

زنجان-مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در ساخت راه‌ها و تولید مسکن جهاد گونه قدم بر می دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود بیات منش در آئین تجلیل از خانواده شهید داود احمدی و ایثار گران اداره کل راه و شهرسازی زنجان به مناسبت هفته دفاع مقدس، بر لزوم تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: باید یاد و خاطره شهیدان گرامی داشته شود.

وی با بیان اینکه در جهت حراست و حفاظت از کشور و ټمامیت ارضی ایران اسلامی خون‌های زیادی ریخته شده است، اظهار کرد: باید قدر این امنیت و اقتدار کشورمان را بدانیم و امروز هم تقدیر و قدردانی از ایثار گران اداره کل در راستای گرامی داشت هفته دفاع مقدس است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان سه هزار و ۵۳۵ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است، افزود: کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان در راستای پاسداشت مقام شامخ شهدای استان زنجان طی سالجاری برگزار می‌شود و در این راستا اداره کل راه و شهرسازی برنامه‌های مختلفی را برای پاسداشت یاد شهیدان با محوریت کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان برگزار می‌کند.

بیات منش با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس در امتداد انقلاب اسلامی بود، افزود: انقلاب اسلامی نوپا و جوان بود و بزرگترین تحول بود که در خاورمیانه اتفاق افتاد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: ساخت راه‌ها، تولید مسکن و تامین زیر ساخت‌های حمل و نقل و ناوگان از مسئولیت‌های بسیار خطیر راه و شهرسازی است.

بیات منش با بیان اینکه جهاد بزرگ اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان سازندگی، توسعه و رشد اقتصادی است، بیان داشت: زیر بناهای توسعه و رشد اقتصادی در این اداره شکل گرفته است و در این میان کشور به توسعه و سازندگی نیاز دارد و باید آباد شود.

وی با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی در ساخت راه‌ها و تولید مسکن فعالیت‌های خوبی را انجام می‌دهد، یاد آور شد: طرح اقدام ملی مسکن بزرگترین اقدام مهم اداره کل راه و شهرسازی است و تاکنون هم اجرای این پروژه بسیار بزرگ به خوبی جلو رفته است و جهاد گونه قدم بر می‌دارد.

کد خبر 5317249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha